من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

 ماسک تمیز کننده عمیق پوست در دو رایحه

  •   این ماسک شگفت انگیز با استفاده آسان و سریع تمامی دانه های سرسیاه را بدون بازگشت از بین می برد و به راحتی تمامی جوش های سرسیاه را از منافذ بیرون می کشد.

استیک ماسک جادویی تمیز کننده عمیق پوست، در دو رایحه؛ که نه تنها جوش های سرسیاه و جوش های سر سفید را از بین می برد، بلکه از پوست در برابر عوامل تنش زای محیط و تسریع در اثر پیری محافظت می کند.

استیک ماسک جادویی مدیان به گرین ماسک جادویی یا همان ماسک سبز جادویی شناخته شده است، این ماسک در 4 رایحه چای سبز، بادمجان، زغال و توت فرنگی در فروشگاه زیبال شاپ موجود می باشد. این 4 عصاره از لحاظ کارایی هیچ تفاوتی ندارند، فقط رایحه آنها فرق می کند. خیلی از مشتری ها و افراد دیگر تصور می کنند به دلیل اینکه نام گرین ماسک بر روی این محصول گذاشته شده است، حتما و فقط بایستی عصاره چای سبز باشد و همین عصاره کارایی اصلی را دارا می باشد، که این افراد کاملا در اشتباه هستند. شما می توانید با خیال راحت از هر کدام از این 4 عصاره استفاده کنید و نهایت تاثیر و کارایی این محصول بی نظیر را بر روی پوست خود مشاهده کنید.

ترکیبات گیاهی و موادمعدنی فوق العاده قوی در این ماسک به سرعت و بطور باورنکردنی تمام سلول‌های مرده پوستی را پاکسازی کرده و لک های سیاه پوستی را برطرف می کند و بطور مشهودی پوست را صاف و روشن و درخشان خواهد کرد.

گرین ماسک جادویی شگفت انگیز با استفاده بسیار راحت و آسان و همچنین سریع، تمامی دانه های سرسیاه را بدون بازگشت از بین برده و به راحتی تمامی جوش های سرسیاه را از منافذ بیرون خواهد کشید. گرین ماسک جادویی را هم اکنون می توانید در فروشگاه خوشه با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت  در مقایسه با کیفیت آن این محصول را تهیه نمایید.

‎همچنین با تنظیم چربی و Ph پوست ،جوشهای پوستی را از بین می برد و از ایجاد جوش جلوگیری کرده و التهابات پوستی را برطرف می‌کند.

‎پوستی صاف ،شفاف و کاملا سالم و بی نقص حاصل استفاده از این ماسک خواهد بود.

سایر ویژگی ها:

  • عصاره: چای سبز ، بادمجان

  • جوانسازی پوست صورت

  • رفع کک و مک های پوستی

  • نرم کننده و کلاژن سازی پوست

  • پاکسازی سلول های مرده پوست

  • سفید کننده و رفع لک های پوست

  • روشن کننده و درخشان کننده پوست

  • رفع جوش های سر سیاه و سر سفید پوست

نحوه استفاده از استیک ماسک جادویی:

ابندا صورت خود را کامل شستشو دهید تا عاری از هرگونه آلودگی باشد، سپس مقدار مناسبی از استیک ماسک جادویی تمیز کننده پوست را بر روی پوست خود همانند رژ لب کشیده و لایه به اندازه 2 میلی متر ایجاد کنید. پس از گذشت 10 الی 15 دقیقه ماسک را با دستمال مرطوب (خیس) و یا آب و صابون پاکیزه نمایید.

نکته: برای پوست های چرب بهتر است که 2 الی 3 بار در هفته و برای پوست های خشک1 الی 2 بار در هفته و همچنین برای پوست های طبیعی و معمولی هفته ای 1 بار کفایت می کند تا شما نتیجه مطلوب خود را از این استیک ماسک جادویی یا همان گرین ماسک جادویی بگیرید.

خرید و قیمت ماسک استیک جادویی برند مدیان ا Mask Stick Green Meidian | ترب

 

مزایای استفاده از استیک ماسک جادویی:

این محصول معمولا برای رفع جوش های سرسیاه بسیار بی نظیر عمل می کند. یک روش غیر تهاجمی است که بدون آسیب رساندن به پوست موجب از بین رفتن جوش های سرسیاه می شود. همچنین با کوچک شدن منافذ پوست موجب زیبایی و صافی پوست شما خواهد شد.

ترکیبات استیک ماسک

ترکیبات گیاهی و مواد معدنی فوق العاده قوی در گرین ماسک جادویی به سرعت و بطور شگفت آوری تمام سلول های مرده پوست را پاکسازی کرده و لک های سیاه بوجود آمده بر روی پوست را برطرف خواهد کرد. به طور شگفت انگیزی پوست را صاف، شفاف و درخشان می سازد.

 

 

آیا استیک ماسک جادویی عوارضی هم دارد؟

همانطور که گفته شد، استیک ماسک جادویی از مواد گیاهی و ترکیبات معدنی تشکیل شده است و می تواند پست را بصورت کامل از سلول های مرده پاکسازی کند. بدون این که حتی کوچکترین عوارضی به دنبال داشته باشد. در واقع یکی از بهترین ویژگی هایی که این ماسک جادویی دارد، این است که بسیار ایمن بوده و می توانید بدون هیچ گونه شک و تردید و نگرانی از آن برای رفع مشکلات پوستی خود و همچنین بخشیدن زیبایی دوچندان به پوست خود استفاده کنید.

گرین ماسک جادویی، از روش های است که شما می توانید به راحتی و در خانه از آن استفاده نمایید. سریع ترین روش از بین بردن دانه های سرسیاه به حساب می آید. همچنین یکی از بهترین و مهم ترین مزایایی که این محصول به همراه دارد، ارگانیک و گیاهی بودن آن است. صد البته مواد معدنی که در آن به کار رفته است موجب تغذیه پوست نیز خواهد شد.

خرید ارزان ماسک استیک جادویی - [با تخفیف]

 

خرید استیک ماسک جادویی:

زمانی که قصد خرید یک محصول بهداشتی یا آرایشی را داشتید، سعی کنید که از فروشگاه های معتبر و مجاز تهیه نمایید. علی الخصوص برای خرید محصولات پوستی، زیرا که بحث پوست در میان است و باید محصولی که تهیه می کنید، کاملا معتبر و تایید شده باشد. فروشگاه زیبال شاپ، با سابقه درخشان خود با در اختیار گذاشتن محصولات با کیفیت و برند های معتبر و اصلی در خدمت شما عزیزان می باشد. شما هم اکنون می توانید این محصول استیک ماسک جادویی را از فروشگاه خوشه  با بهترین کیفیت و قیمتی باور نکردنی تهیه نمایید.

خرید عمده استیک ماسک جادویی تمیزکننده پوست چای سبز با تخفیف ویژه | فروشگاه دوشیزه

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.