من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

“سرم ویتامین سی بیوآکوا BIOAQUA”

ترکیبات سرم ویتامین C:

سرم بیوآکوا ویتامین سی، از ترکیبات مناسب برای پوست تشکیل شده است. سرم ویتامین سی برای تمام انواع پوست ایمن و موثر است، این محصول پوستتان را بصورت زیبا و شیک درمان می کند.
عصاره گیاهی آلی دیونیزه، عصاره آلی برگ آلوئه ورا (Aleo)، سدیم آسکوربیل فسفات (ویتامین C)، MSM (متیل سولفونیل متان)، اسید هیالورونیک گیاهی (پلی ساکارید دانه سنای اسکندریه)، فندق افسون‌گر

سرم ویتامین سی BIOAQUA:

ویتامین C یک گزینه مطمئن برای مراقبت پوستی است. با توجه به مزایای ضد- پیری آن، این آنتی-اکسیدان حیاتی به دلیل قدرت بازیابی عمیق و محافظت از پوست شناخته می‌شود. قدرت ویتامین C در ایجاد تغییرات بواسطه توانایی آن برای افزایش کلاژن و مهار ملانین است که باعث می‌شود چهره شما جوانتر بنظر آید. بواسطه محافظت در برابر تابش UV، این ماده مغذی اولین جایگاه به عنوان یک ماده مراقبت از پوست را بدست آورده است و آن را بیش از سایر موارد استفاده می کنیم.

چطور از سرم ویتامین سی BIOAQUA استفاده کنیم؟

صورت را همراه با یک پاک‌کننده ملایم بشورید، به آرامی آن را خشک کنید و از چند قطره سرم ویتامین C بیواکوا استفاده کنید. اگر از تونر استفاده می‌کنید، پیش از استعمال سرم ویتامین C از تونر استفاده کنید. پس از اینکه سرم خشک شد از مرطوب کننده دلخواه خود  استفاده کنید. این محصول یک سرم فیشیال غلیظ و قدرتمند است. برای استفاده خانگی از این محصول استفاده از سرم ویتامین C بیوآکوا را با استعمال 5–3 قطره در روز شروع کرده و سپس از مرطوب کننده استفاده کنید.

سرم صورت بیوآکوا عصاره ویتامین C حجم ۳۰ میلی لیتر

سرم صورت بیوآکوا عصاره ویتامین C دارای فرمولاسیون بسیار منحصر به فرد و سبکی بوده که حاوی عصاره پرتقال و هیالورونیک اسید که یک درخشان کننده و سفید کننده بی نظیر برای پوست بوده و همچنین دیگر مواد و املاح کاملا مفید و ضروری برای سلول های پوستی می باشد. این محصول مناسب تمامی تیپ های پوستی بوده که با نفوذ به سلول های پوستی سبب تغییر رنگ، رنگدانه های پوستی شده و تمامی لک، آکنه و کک و مک و همچنین جای جوش را از بین خواهد برد. این سرم هیچگونه حساسیت و عوارضی برای پوست نداشته و بلکه ترمیم کننده و تغذیه کننده بافت آسیب دیده و ضعیف پوستی بوده و سبب کلاژن سازی و جوانی پوست می شود.

 
  • برند: BIOAQUA
  • حجم: 30 میلی لیتر
  • سفت شدن چشمگیر پوست
  • کوچک تر شدن منافذ پوست
  • کاهش شکستگی های پوست
  • جوانسازی و رفع آثار پیری پوست 
  • افزایش شفافیت و شادابی پوست
  • تحریک کلاژن سازی و رفع معضلات پو
 
 
با تشکر از خرید شما فروشگا خوشه
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.